Záruční a pozáruční servis

Součástí prodeje strojů je také kompletní zajištění jejich servisu. Zajišťujeme záruční i pozáruční servis a dalších strojů u nás zakoupených.

Na základě Vaší písemné poptávky, Vám také můžeme zaslat cenovou nabídku na servisní zásah u nás zakoupených strojů. Naším cílem je běžně plnit objednávky v co nejkratším možném čase. Termín servisního zásahu zohledňujeme dle závažnosti závady a podle potřeby zákazníka, samozřejmostí jsou i telefonické konzultace problému.

Časový průběh a rozsah opravy je vždy předem stanoven a zákazník je písemně nebo telefonicky informován o průběhu a rozsahu opravy. Po dohodě lze provádět opravy mimo uvedený rozsah.

Záruční a pozáruční servisní služby po celém území ČR poskytujeme po dohodě se zákazníkem v co nejkratším možném termínu. 


Jedná li se o záruční servisní zásah a reklamaci, pošlete prosím reklamaci na adresu servis@neumanngroup.cz. Společně zašlete i kopii faktury a pokud se jedná o stroj, také foto typového štítku.

Jedná li se o pozáruční servisní zásah je nutné poptat písemně, konzultace po telefonu je možná. Za písemnou formu se považuje zaslání poptávky na emailovou adresu servis@neumanngroup.cz. Do poptávky servisu je povinné vypsat tyto položky.

1. označení stroje / výrobní číslo / podrobný popis závady, dílu nebo popis práce, kterou požadujete

2. dodací a fakturační adresu, zejména název společnosti / jméno a příjmení, ulice / město / PSČ, telefonní kontakt / email